wtorek, 8 lutego 2011

Strip tease

Pomadka Miss sporty, strip-tease 020

Opakowanie : kiepskie.
Szybko zdarły się wszelkie informacje z naklejki. Jest plastikowe i strasznie tandetne. Gdyby nie naklejka na spodzie nawet nie wiedziałabym co mam w ręku.

Działanie: średnie
Wysusza usta, nawet jeśli wcześniej nałożymy balsam. Kolor za to bardzo mi się podoba. Czasami można poświęcić się, dla tego koloru ;)


Kredka do ust SEPHORA Nano. Ta mniejsza wersja, koszt : 5 zł

Opakowanie : ok, nie mam zastrzeżeń ani żadnych uwag

Działanie: beznadziejne. Kiepsko rysuje, ciężko cokolwiek nią zrobić na ustach, gdy są nawilżone pomadką ochronną lub balsamem.


Różnica koloru szminki wynika z innego światła , dlatego dodałam dwa inne zdjęcia dla porównania.

1 komentarz:

  1. Szkoda, że kiepskie działanie, bo kolorki bardzo ładne. ;P
    ***
    U mnie takiego efektu nie zaobserwowałam na żadnej z baz. Ale powiem Ci, że ja ogólnie nie mam problemu z tłustymi powiekami, itp..

    OdpowiedzUsuń