sobota, 27 listopada 2010

Ziaja Bloker


Bardzo trudno dostać tę ziajkę. Przeszłam wiele sklepów, drogerii i aptek w Warszawie i nigdzie jej nie było! W końcu kupiłam ją w moim rodzinnym mieście w aptece za 7.30 zł.

Szybko chodzę  i przez to się "przegrzewam", dlatego szukałam czegoś, co zatrzyma skutki mojego wielkiego pośpiechu.

Ma lekki zapach cytrynowej skórki, lecz po nałożeniu na skórę już go raczej nie czuć. Nie szczypie, nie piecze, można spać spokojnie - oczywiście przypominam o tym, by przed zastosowaniem tego typu specyfików nie depilować pach! Nie wchłania się natychmiast, przez parę minut ma się wrażenie mokrych pach, ale to nie przeszkadza.
Kolejną zaletą tego cuda jest to, że nie niszczy ubrań. A ta cena! ochy i achy :)

Mam go już od 42 dni i nadal rewelacyjnie działa! Używam raz w tygodniu.Nie zapowiada się na zmianę tego stanu rzeczy :)

Używałam też Antidralu, który po 3 tygodniach przestał dawać efekty, piekielnie piekły po nim pachy i niszczył ubrania. Używanie jego było istną torturą... a efekt? Świetny tylko na jakieś 3 tygodnie, później coraz gorzej i gorzej. Spróbowałam po kilkumiesięcznej przerwie i nadal kiepskie efekty... Nie zerowe, ale nie zadowalające. Skóra bardzo łatwo się do niego przyzwyczaja. Na dodatek miałam strasznie podrażnioną skórę. Poza tym, jest dwa razy droższy od ziaji.



A teraz informacje z opakowania:

Składniki Ziaji: woda, aluminum chloride, glycerin, hydroxyethylcellulose, potassium sobarte.

Działanie blokujące : Skutecznie redukuje nadmierne pocenie. Ogranicza wydzielanie potu i przykrego zapachu. Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości. Nie zawiera parabenów, alkoholu i barwników. Bez zapachu.

Sposób użycia : Używać przez 2-3 dni na noc, na czystą i suchą skórę pod pachami. Następnie stosować 1-2 razy w tygodniu. Nie należy aplikować preparatu powtórnie rano.
Nie stosować na skórę podrażnioną i po depilacji.




Ocena : 10/10


Miłego, nie-piekącego użytkowania! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz